bajs

hejsan (:
om ngra minuter ska jag gå till Fanny, Sara & Emma. vi ska gå till skolan. nu i 2 dagar har jag försovit  mig, så har varit tvungen att springa till skolan. Men nu är jag redan klar oc ska snart dra.

ieftermiddag ska jag hem och städa och sen kan jag gå ut med en kompis. ( hmm kanske bästis är på )

får 200 kronor så jag ska väl köpa ngt kul för dem pengarna (: Idag är det idrott, det är intee kul asså. men det måtse ju göras. vi är ute och då kör vi typ - lacoss och såntdära.. fast idag tror jag att det blir Amerikansk fotboll, och det äääääger (: nu har jag precis gettt mig in på ngn som jag inte skulle ha gjort - lånat  ut ngt till Daniel? hah, skojja bara  men förrut så vareinte bra attt göra det, men nu spelar det ingenroll. Så den dära ipoden fåår man väl inte se på ett tag.. haha!
jag måste gå nu. pusshej    <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0