vet att det är en långt inlägg, men du måååste läsa!

torsdag- skolan var fett riolig idag.
men då menar jag inte lektionerna, utan vi brudar.! haha
fösrt på projekttiden satt jag fanny och tova i biblioteket, och bestämde vem som ska säga vad i vikskolan.
så äre två tjejer utanför, och den ena sitter på golvet och kollar på böcker ,så ser man fan halva hennes rumpa! HAHAHAHHAAHAH. så jävla kul & ÄÄÄCKLIGT!
det var inte en gång heller, utan 3 gr! uuuh.
och tova blev så nyfiken att bordet hon satt på doog ! det ramlade åt sida, oh tova åkte ner på golvet!
det såg såå jävla kul ut älsk, förlåt om du gjorde illa dej! <3 HAHAHAHAHA

sen på spanskan satt vi med Emma Arkenstrand och snackade lite,
så började hon och fanny snacka om deras gamla minnen, Om när Fanny, och Emma lekte ( dem var små )
så ville frida karlsson ( lillasyster ) vara med, så sa dem - Okej, men då får du vara kalkon!
HAHAHAHA, fyfan vad sköööna!
så skulle Emma säga ngt rooligt, ( enligt henne )  så sa hon ngt med '' och när vi gungaaääh ''! ohfyfan vad het du var!
ahhaha, jag kan se framdör mig hur minen var, och hur det lät! haha

när vi väl hade slutat spanskan skulle vi gå hem, då blev jag och bästis på värsta flummhumöret, och typ garvade åt ALLT vi sa! haha, så skulle fanny ta ut sin väska ur skåpet, och driva med Tova.
så slår hon Tova i huvudet så hon ramlar åt sida och aasgarvar! så jävla roligt!
HAHHAHAH

sedan drog vi oss hemåt, tog 7 minuter typ att pallra sog hem till mig!
så gjorde vi lite mellis, och gick ner till datorn, skulle kolla på HÖÖK, vare tänkt!
men vi kollade runt på bloggar och så. men sen kommade vi på  HÖÖK!
mitt i filmen fick jag för mig att det var omysigt! så jag hämtade täcke och kuddar, så kollade vi klart på filmen!
hääh!
när fanny äntligen skulle gå hem, årkade jag inte vänta på att hon skulle sätta på sig jackan, så jag puttade ut henne, såklart fick jag en putt tillbaka in i klädhängarna, haha.
men så tillslut fick jag ut henne! mupppung asså! hahha, som jag sa ÄÄÄÄLSKAR DEJ UNGE!

kvart över sju ska man på dansen, trevlans!
Matilda och jag blire väl idag då! Amanda ska inte komma, hon hade tydligen mens!
så det blir nog roligt iaf (a)
måste nu avsluta svenskaläxan som jag inte är klar med ÄN!
uusch fy och bläääkk!

en helt jävla vrickad dag asså! AHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0