Torsdag 6 November

godmorgon godmorgon.
idag har jag 2 saker som ska lämnas in - svenska läslogg + so franska reloutionen.
man FÅR lämna in svenskan imorgon, men igentiligen ska den in idag! vet inte hur jag ska göra..

här hemma pågår det städning hela tiden, och fixa och dona.
det är bara för att på söndag så kommer det en  familj och ska kolla på vårat hus, omdem vill köpa det asså!
allting handlar om flyttningen, det är det ända som går i våra hjärnor (a)

idag har jag på mig mjukisbyxor.. ( igen, orkar inte ta jeans. är så otroligt trött på morgnarna )
en svart t-shirt. vet inte vilken tjocktröja jag ska ta, har typ inga.
speciellt inte här hos mamma!
på fredag ska jag till pappa, det är ju fan imorgon. yes.!
har saknat honom, det var 2 veckor sedan jag var där. ( bodde där )

måste göra mig klar nu, plattången väntar!                                 halleljua / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0