Tisdag! (:

hejsan, jag orkade inte blogga igår. men det gör inget för det var inget ni missade.haha
jag satt iaf hela kvällen och pluggade Svenska, ( prov på onsdag ) och sen gjorde jag SO, sen gjorde jag engelska, och sist skrev jag i min logg! suuug på måndagen 10/11.
vid 10 gick jag och la mig och kollade på My name is earl i sängen!
det var  bra, sen somnade jag vid kvart i 11. så idag är jag inte så trött som jag brukar.. ;)

iskolan ska vi till stan idag, för vi ska på ngn konsert, bättre än lektinoer om man säger så. hehe
sen efter drar jag hem och pluggar som en jävla KO. har massor att plugga, tillexempel NO,So,Sv,Ma sen ska jag ut på en promenad, SJÖLv. utan pappa! då gåre bättre.
men nu är klockan 10 i 9 så jag ska äta och borsta tänderna, sen ska jag gå till skolan. prutt !

 -
drömde att jag träffade zac, på ett hotell. fotade skiten ur mig, och sen när jag kom hem från hotellet var bilderna borta! fyfan vilken mardröm! :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0