sofias söndag..

idag har vi hunnit med mkt brudar!
imorse var jag otroligt seg måste jag erkänna..
det tog flera timmar för mig att fixa mig lite, klä på mig och åka till centrum.
brudarna kom till mig vid 1/ halv 2 kanske? och så gick vi till Abbes och tog 531 till kyrkvägen.
Agnes shoppade värkligen loss idag, hon införskaffade sig 2 BH:ar - en foundation - hårfärg - ett par örhängen - 2 tröjor !
lite avundsjuk, precis det jag behöver.! efter centrum drog vi hem till agnes, och jag färgade hennes hår.
Fanny satt vid datan och väntade på att kusinen skulle bli klar!
Det blev aaasbra på dej sötnos. du blev jätte fin!

när jag hade ätit fick mamma för sig att vi skulle kolla på lägenheten..
så vi drog till sigma bowlinghall och hämtade nycklarna av Mia, som nu bor där..
sen drog vi '' hem '' och kollade runt. det kommer att bli skit myys när vi är klara.
det är ngra väggar som ska byggas och lite så. annars äre asnajs! enligt mig.
vi var klara vid 20 i 8, då lämnade vi tillbaka nycklarna och så skjutsade mamma och måns mig till Fanny.

klantig som jag är så glömde jag ta av mig Agnes örhängen..
därför gick hon hem till Fanny medans jag var där och hämtade dem, så stannade hon lite extra oh kollade på andra avenyn. Med mig,Fanny,Frida, Isabell(e) & Linn.. det var oootroligt myys. inga komentarer.. (;
det var as bra avsnitt idag. tkr jag!
vid halv 10 var det slut. då var tjejerna snälla och följde mig till backen.
och på vägen snackade vi om jullov, och jag blev helt sprallig medtanke på Julafton..
och skulle krama fanny. men det sket sig,  nu har hon lite ont i revbenet.. jag råkade slå lite hårt. hahaha!
det är inte lite seriöst som det låter (a)

nu är klockan 22.37 och jag dööör snart!
måste plocka undan lite här inne innan jag somnar. sovgott alla söta läsare.
pusssssssssshar


cypern - saknar det redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0