Onsdag.

jag missade DH igår.. har fan ångest! undra om det går att kolla på datan.. säkert inte!
idag har skolan varit jobbig, Aldin och hans musik hellaaaaatiden!  iochförsig är låtarna bra, MEN robin och Aldin och Jesper föstör dem, genom att sjunga! snälla sluta med det grabbar! hah

På svenskan skulle vi skriva våran deckare, min är säämst!
men jag fanny & Tova jobbade på som bara den, så vi gick över lunchrasten!
Carina glömde säga till oss. så 20 minuter extra satt vi och skrev!  därför fick vi ha luch över spanskan, så vi hade typ 15 minuter spanska. det var ju soft!
Vi drog hem till mig på rasten, och åt lite nudlar, gottgott!                        (T & F, ni fatttar! mohah <3)
ska nu påbörja min långa lista härnedanför! puss på alla söta! <3

nu har jag mycket framför mig idag, jag måste
sitta vid datan
plugga svenska
plugga So
plugga spanska
städa mitt rum
blogga
träna
äta middag
kolla på film
sova

mammah, hur ska jag hinnaaaa? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0