myys

sitter här framför min fuladataskärm, och snckar med massa olika männsiskor.
försöker hitta ngt om Elin, så jag kan få kontakt med henne igen!
jag hade en jävla tur nyss, Josefine Englund kände ngn i skutskär. tackar josse! <3
så nu har jag hittat hennes mammas nummer och har precis smsat henne, så  får nog svar snart!

( tio minuter sen jag skrev det över )
har fått svar och har snackat lite med henne, genom SMS!
känns väldigt roligt!
ska snacka mer imorgon.
just för till fället haar jag ingen mobil, min brorsa behövde sin mobil nu så jag står här utan. :(
kommer nog få ha en låne-telefon när vi lämnar in min röda! ' hoppas '

har varit på dans, det gick bra!.. men det var aspinsamt för det var 2 killar och en tjej som ngn var kompis med som satt 1,5 meter ifrån mig!  så det kändes inte så bra. annars vara OK.
Amanda var som sagt inte där. men det var Matilda! som inte heller gillade att dem satt oh glodde och fnissade!
fuck off på er! hah (a)
Mamma hämtade mig 20 över ungefär ( slutar kvart över )
så drog vi hem, jag loggade in på datorn. och sen satt jag här en liten stund.
sen vi d 9 kollade jag på HÖÖK med mamma. och det var myys! inte så ofta vi är med varandra själva!
hehe, har varit i duchen i ca 30 minuter. det är ganska kallt i mitt rum, så det var ju skönt att bli varm,
ska gå upp och drick vatten, sen ska jag gå och lägga mig! klockan är redan 10 över 11, shiet senast jag kollade på klockan var hon kvart över 9!

hare bäst alla '' läsare ''  och sov gott !                                  halleljua / sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0