måndag + tisdag

.. utvecklingssamtal! ush oh fy för det!
17.15 skulle vi vara där. och vi var klara 45 minuter senare!!! uuuuuh.
Ig varnad i So, inget oh vara stolt över precis! men jarg har fixat frågorna nu, så jag kommer bli godkänd! woho.

igår kväll satt jag och pluggade matte till provet! fan vad jag hatar det där asså!
sen när jag väl var klar med det, gjorde jag SO. indistruella revolutinonen typ..
15 fråger och typ 1 rader pår svar? är man inte grym? :O

vid kvart i 10 gick jag och la mig och kollade på film - you'e got mail. hette den! asbra faktiskt.
jag hade lite extra lyx igår, jag kollade på bärbara datorn i sängen! asskönt jämfört med soffan! hhähä

klockan är nu 10 i 9 , och jag börjar halv 10. skönt att inte vara stressad . (:
men fuck asså, fanny älskling ligger hemma och har öroninnflamation! `:O
stackare. krrya på dej bby!
jag får umgås med lilla pluttenTovis och det är skit najs! yeh, hehe <3

idag blire hem och plugga Matten, sen ska jag äta, och sen ska jag plugga igen!
sen ska jag SOVAAA!!! oh, gud vad skönt!
JUSTE, jag fick mitt Svenska prov igår - 103 / 115 typ. 108 var MVG! SNOPP
men VG iaf. kanske till och med VG+ ! stolt som tuppen. (:
ska nu borsta tänderna och ta en halstablett, har jävligt ont i halsen! :/

den här bjuder jag på också (:

Dagens humör: glad,
Dagens mående: bra, men ont i halsen
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: cp
Dagens klädsel: canada mjukisbyxor, SSS tjocktröja, svart linne! mohaha
Dagens planer:  skolan, plugga
Dagens materiella vill ha: pengar & VG/MVG i allt!
Dagens längtan:  sova
Dagens fundering: om jag hinner och kan leka med tova idag. (:
Dagens beroende: hålla på med luggen, haah
Dagens tråkigaste: PPLUGGAAA
Dagens tidning: ingen?
Dagens låt: sneaker night   vanessa hudgens

pusshej, ha en toppen dag! (:


Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Tack bästavän! (:



älskar oåh saknar dig hunnnnn! <3

2008-11-18 @ 16:57:31
Postat av: Anonym

hihi, älsk!





saknar dej obeskrivligt mkt! <3

2008-11-18 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0