maffig

Hemma! har varit i centrum, ensam.. trist, haha!
jag fick pengar av mamma att köpa mappar till skolan, så jag hade inget bättre för mig, orkade inte plugga!
så jag tog bussen 9 över. hann precis, träffade även fanny på  vägen, hon stog utanför abbes med elvis och ngra fjortisar. haha.  hann inte snacka med henne /:
sitter just nu i min brors  rum, mohaha. ni ska se den maffiga skärmen. den der ut som en TV! ascoolt!
lyssnar även på right here right now asbraig låt, hehe.
nu ska jag fortsätta med min svenska läxa. hare bäst allihoppa!
/ sofiaaaaaa



åooohh..


right here right now

Kommentarer
Postat av: Fanny

ojoj oj oj oj, dääääär var han heeeeeet

2008-11-05 @ 18:11:33
URL: http://fannykarlsson.blogg.se/
Postat av: sofiaaaa

jaförfan,dt är han alltid!

2008-11-05 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0