lidingö,sthlm,farmor

hejsan bloggen!
i  helgen har jag varit hos min farmor och farfar. (:
jag skulle åka tåg dit i fredags, men dom kom och hämtade mig efterskolan istället.
sen åkte vi hem till dom på Liiiiiidingö. hehe, vi käkade middag sen kollade vi på tv. (a)
och jag gjorde lite SO, och lite Matte! :/

lördagen tillbringade jag och farmor i stan, vi åkta till gamla stan och köpte en blå KSSS tröja.
och sen gick vi igenom massa gator och kollade i små affärer. hähä!
sen gick vi till Drottningatan och kollade i affärer, där köpte jag en svart tjocktröja, och en svart halsduk/shal.
myys! vi fikade också, varm choklad och en biskvi. ( stavning? )
sen åkte vi ham vid 5 typ. och så käkade vi mat när vi kom hem, sen kollade vi på stjärnor på is, och ngn annan film som gick på tv. den var ganska bra!
jag snackade också med fanny i telefonen ett tag. och ofc ringde jag och grattade Emma! (: <3
GRATTIS EMMA, igen! :D :D :D <3 <3 <3 bättre med en gång för mkt än en gång för lite..

idag då..
imorse vaknade jag vid halv 10 - tidigt !
käkade frulle. gjorde lite SO, och lite Matte igen.
sen kollade jag i ngt gammalt fotoalbum på pappa som liten. haah söt! (a)
vid halv 12 kom pappa och anna och skulle hämta mig, men först fikade vi lite. sen drog vi hemmåt.
dunkade musik i bilen, och sjöng som gudar! haha. (a)

senare idag ska jag plugga!
sen ska jag leka med bästisen (: kolla på Adra avenyn och på HÖÖK!
gyyd så mysigt! <3 hare bäst, pussar

Kommentarer
Postat av: emma

tackar=)<3

2008-11-16 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0