kväll med bästis

tjenare tjenare. 
jag och fanny kollade runt på pea lita grann nyss,
och vi konstaterade att det finns hur mkt horor och fjortisar som hälst här?
äre coolt på ngt sätt att springa runt med korta korta '' kjolar '' utan leggins? 
eller äre sexigt att visa halva brösten? jag fattar inte poängen? så jävla patetiskt!
usch på er töntar som har kanin dräckter och mini hotpants och grejer på halloween. haha tror ni det är ngn jävla horhelg eller? hahahah!!!


nog pratat om det - har varit hos bästis igen. kollade klart på Jönssonligan, som vi sa.
men så skulle vi kolla på Pippi, då sket sig allting + att den var tråkig.
Så mogna som vi är stängde vi av den!
och istället satt vi på Karlsson på taket! mohaha. äger häst asså!

imorgon börjar vi halv 9, kommer fan vara som en zombie.. men jag har inga val.
Imorse försov jag mig, på en onsdag igen. så jag missade halva Träsjöjden.. toppen fia!
ska krypa ner isoffan idag igen med ngn gammal film, kanske grinchen!
asså snart är min omogna tid över ... hoppas jag!
så ni får inte skratta åt mig! höhöh! sov gott alla sötnosar! 

halleluja / SOFIA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0