godmorgon?..

..  tja, jag vet nu att klockan är 17.07 ! men det känns som om klockan är halv 6 typ.. ( på morgonen )
idag gick jag hem från skolan pga halsont och ont i huvet.
men båda känns bättre nu, fast jag har blivit lite täpt i näsan på senaste timmarna..typiskt!
jag kommer iaf vara frisk på fredag, då ska jag sova hos fanny. och sen på lördag ska vi på Bio på sergel!
vi ska se Patrik 1,5. den värkar asbra! vi vi åker in vid 1 max halv 2, och kollar lite i affärer eller ngt, och sen så kollar vi på filmen som börjar halv 4. efter käkar vi ngt och sen drar vi hemmåt!
det bli ju myysigt!

Har precis kollat på en film som heter..  '' that girl Mary'' gammal, men bra! (:
cool som jag är har jag namnsdag idag, hah!
Elisabeth you know! ;)  snackat med fanny på msn en hel del- som också är sjuk.  "/
kryapådejälskling! <3

Ska nu damplyssna på musik och chilla här framför datorn!
Dt blir nog lite av min mans musik! hare bäst alla söta läsare! (a) <3

 alla har ngt, men han har ALLT!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0