Fredag (:

tjenare bloggen.
Idag var jag med fanny efter skolan, vi satt inne på youtube och lite bloggar, och sen kollae vi på halva HÖÖK.
sen gick jag ham vid 20 över 5, då åt jag middag vid halv!
Efter maten fick anna och jag göra marängschvich ( stavning)
det var gott. (:
alldeles nyss tog Idol del 1 slut, och det var as bra idag!
Kevin ägde skiten av alla!! fett cool han är!
är lite trött faktiskt, trore blir en tidig kväll idag, även om det är fredag!

Skulle varit med fanny, men vi var inte på så bra humör, så det får bli ngn annan dag. tror imorgon (a)
hehe!
På Torsdag ska vi få träffa våra Mentorer, ska bli ganska roligt! hehe..
då ska vi åka vid 4 till stan och träffa dem, med skolan asså. och så ska typ ngn förälder vara med!
Och nästa torsdag ska jag dra ut en tand...uuh, läskigt :/ men hoppas det går bra, pappa sa att jag ska få ngt riiiktigt fint om jag är duuktig(a) Man är aldrig för stor för att få saker. (:

nästa helg ska jag till farmor och farfar, ska fråga om vi kan gå på BIO (: hehe!
jag utnyttjar henne inte, men hon gillar att gå på bio och sånnt(a) syyynd! <3

Kanske inte skriver mer idag, nu ska jag kolla klart på Fredag hela veckan, och kissa. hehe!
pusssaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0