förstaadvent..

.. förstaadvent!
nu är det på riktigt. julen närmar sig..
hade verkligen julkänsla idag på julmarknaden. Jag, min pappa och syster  tog svarta bilen och åkte till steninge på julmarknad. det var väldigt myys!
köpte typ 4 godisstrutar. inte bara jag utan vi! (:  gottmedgodis :)
efter det åkte vi till plantagen, och köpte en ljusstake och ngt mer. minns inte (a)
sen drog vi hem, och jag satt mig här famför datorn och ringde fanny, men inget svar fick man!..
så loggade hon in lite senare, och nu har vi bestämt att vi ska kolla på Andra Avenyn hemma hos henne. (:
och 90210 imorgon hemma hos mig! (: det blir ju najs.
anna har fotboll just nu, så pappa åkte med. så jag är hemma själv. skönt ibland asså. hehe
idag ska vi äta Thaimat. ska bli fett gott! (a)
ska nu fixa klart i mitt rumish! pussar


GodJul / Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0