Nu är coolingarna hemma!

gud så skönt det var att sova!
planet landade klockan hlv 7 typ. fyfan vad jag mådde illa.. uschuschusch!
jag ville såklart ut ifrån arlanda och ut i friska luften, men nähäää!
då hade felix klantunge glömt sin keps på planet, så måns sprang tillbaka och skulle hämnta den.
men det var tydligen låst! så vi fick sitta oh vänta på dom! sen skulle vi ta en taxi hem, så vare en asskumm gubbe som körde en svart taxi. han typ log aaas mkt, vinkade som en 3 åring, och typ var jätte glad? haha miffo på högnivå!
den taxin tog vi INTe, haha! när vi väl var hemma i brunnbyvik så släppte vi av fanny utan för hennes hus.
hennes söta mamma öppnade och jhennes frisyr var lite annorlunda om man säger så. haha! skithett. (a)
sen kom vi hem typ 5 minuter efter henne. det vart så jävla kallt i huset. och ute så jag typ dog.
min säng var så jäävla kall så jag var tvungen att ha filt och byxor oh grejjer.

jagvaknade vid 12 idag, kanske närmare halv 1.
åt frukost, halv död typ. duschade och nu ska jag klä på mig, har ingen alls lust att gå ut i kalla sverige.
det känns helt ovärkligt att jag var i cypern för ngra timmar sedan. okej, ganska många timmar sen, men ändå.


VECKAN :

Lördag : solade och badade, kollade runt så mkt vi orkade. i alla affärer och grejs.

Söndag : var på stranden ett tag, gick sen till den varma poolen. gick ut på kvällen, köpte lite fina saker.  träffade på Feesen, the boy whith the belt och Sam. hahahah

måndag : var vid poolen hela dagen. det var mkt varmare där en vid havet.
snackade med fotbollsgrabbarna. myys!

tisdag : solade och badade, typ hela dagen. snackade med  fotbollsgrabbarna ännnu mer, lite heta eller?

onsdag : havet och poolen hela dagen! Biljard mot Sam vid 12 på natten. haha.
han var grym, meeeen.. det var tävling om den svarta. vi var aaasnära på att vinna men nääähää!

torsdag : WaterWorld. 10 - 17. skit kul!  packade på kvällen..

fredag : Sol och Bad till typ 3 / 4. packade det sista, skulle lämna rummet kl.12 på dagen. så vi fick duscha i personalens omklädningsrum eller ngt på hotellet. haha. 23.20 tog vi bussen till flygplatesen, sov hela vägen.
väntade typ 20 minuter extra på planet. det kändes som minst 20 år. lovar.
Jag Fanny & Felix låg som packade sillar mot varandra, typ halv döda.!

det var min underbara vecka med bästsvän. är jätte glad att hon kunde fälja med!
våran ringsingnal på morgonen äääääger! jag svär på koranen, eller hur fanny.!
på koranen. ahahahahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0