är sugen på kaffe..

hejsan, nu har jag pluggat as länge!
fan sen klockan 4, två timmar är länge om man jobbar med matte!.. uhh.
jag har hjälpt mamma att laga mat också, lite roligt vare faktiskt! (:
det var ifs inte så god mat annars men skit samma! haha.. Jag är klar med NO,läxan - SO läxan - matten - snart klar med svenska novellen! (: yippie!
asskönt att bara sitta här, men det kan jag ju fetglömma, jag ska träna! Jag vet inte om jag ska ta en promenad eller om jag ska cykla och göra situps och armhävningar oh lite sånt skit! haha...

har tyvärr fortfarande ont i halsen, så jag är sugen på kaffe!
NEJ, THE! ooh vad gott. med honung i !
jag tror inte det är så bra att träna när jag håller på att bli sjuk!..
så kanske bäst att krypa ner i sängen med en film eller ngt.. sjukt myys! ;)
hare bäst allihoppa!

juste, jag ska inte dra  ut tanden på onsdag, utan 9 december! seeeeegt, ville igentligen ta ut den nu, men det blev lite missförståånd mellan pappa och mig (a) hähä, skit samma!
matte prov imorgon då!                                                                tjingeling! (:


när inget är som det ska,
är det dit jag går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0