Andra avenyn,Lunch,Fanny

hello bloggen, sitter hemma hos fanny justnu.
vet inte riktigt var hon är  ngn stanns. tror hon är på toa eller ngt.
Idag har vi kollaat på 3 aavsnitt av Andra avenyn,  ganska bra.. lite segt i miten bara.
Vi har ätit köttbullar och makaroner. det var gottis.
det var tänkt att jag skulle med mamma och daniel för att titta på våran nya lägenhet. men näähähä!
då var hon inte hemma nu igen! störigt. Jag ska hem vid 6 idag och äta, är ganska hungrig faktiskt.
så det ska bli gott med mat. fanny har lagt upp   bilderna från cypern på sin dator, så jag ska nog sno 2 / 3 stycken.mohah. senare ikväll ska vi gå ut, och ha lite skoj.
hare braaaaaaaaaau!




här låg jag och fanny och hade det aaaaaaasnajs


san francisco, dem var goda


S<3F


havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0