..<3


- Du är värkligen min värld.
jag skulle inte klara en dag utan dej!
min andra halva, du har varit lika delaktig av mitt liv som jag har!
allt har jag delat med dej! 
vi har alltid varit 1. together side by side..
det känns som om vi glider ifrån varandra, jag vet att du har varit jsuk ett tag..
men det var innan också, ändå har vi varit i Cypern och haft det underbart..
men på ngt sätt känns det som om vi inte riktigt finns där..? 
om det är ngt jag har gjort som gör att vi inte är lika täta så måste du säga det.
Skulle aldrig kunna leva med att jag har sabbat detta! 
du är min bästavän, på en högre nivå än alla andra!
kommer aldrig kunna lite på ngn lika mkt som jag litar på dej!
Jag älskar dig FannyMatildaKarlsson!

  

Kommentarer
Postat av: Fannyy

Fyfan vad söt du är!



Älskar dig så jävvla mäst älskk(a) §§

2008-11-19 @ 20:21:09
Postat av: SOFIA<3

du är ännu sötare! <3



ÄLSKAR DIIG! <33

2008-11-19 @ 23:07:58
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/
Postat av: Fanny

nännää (a) duu är sötast!

Bästavänner Föralltid =) §§

2008-11-20 @ 11:45:07
URL: http://fannykarslson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0