Whaoo! =)

idag var jag i skolan. och det var jag inte igår..
jag var hemma och var sjuk.
jag fick inte blogga igår föra jag hade '' mediamörker'' det innebär att jag inte får andvända mig av : TV, RADIO , DATA & MOBIL på 24 timmar!..
herregud vad segt allting gick.men jag kollade på film på dagen eftersom jag var sjuk!
idag var det en trist och seg dag i skolan men frida kom tillbaka och var ganska så brownie (a)
På söndag ska jag, fanny, agnes & Sara åka till Grönalund! =)
det ska bli skit kul! =D
på lördagen ska jag på DOP.. Min kusin Viggo ska döpas! haha, gullunge! (a)
har inte så mkt att skriva, så hare bäst!

pusshej

image37

ny design, fiin va? (a) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0