måndag & tisdag & onsadag ..

måndag - var jag med fanny & emma, vi tänkte ta en promenad ett tag med Elvis.
Vi gick en bit och sen ville vi inte gå åt samma ställen så vi givk hem till fanny =)
efter ett tag ville emma hem och göra läxorna, och jag stannade hos fanny tills klockan halv 10.
vi satt vid datan och snackade!

Tisdag - Sara tog med sig sin coola kamera och fotade lite fina bilder på vag till fysingen.
det var ungefär dit vi kom.. vi gick och sen hittade sara en '' jätte cool '' plats att fota på. - en åker..
Så jag och fanny vick ställa oss en bit ifrån och kramas, så skulle hon ta kort på oss..
Det var rikrigt kul faktist ! En av bilderna är i det förra inlägget, =)

Onsdag - efterskolan följde jag med fanny, och vi skulle ut och gå med elvis!
på vägen så ringde min mobil och jag var tvungen att hämta Anna på skolan..
det var ju inte så kul eftersom jag ville & skulle vara med fanny.. Men jag hade inga val!
Anna tjaffsade lite innan vi kom hem men sen kollade vi på Simpson och då gick det bra !
kl. 18.00 var det träning, och det var kul, men det hade gått sönder ngt i hallen så det gick inte att ha ngn lusft där inne. DET VAR SKIT JOBBIGT ATT ANDAS!! så vi gick ut och sprang (a)

lite från veckan, har inte skrivit så himla mkt ( = §
pusshej !

image70 
en riktigt söt bild på Zac Efron, från filmen '' seventeen '' som INTE har kommit ut än!§
image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0