grönalund igen? =)

shoosan -
ikväll är det ett möte i klassen för föräldrar och elever..
det börjar 18.30 , Men jag och Fanny ska typ vara där vid 18.00
 för vi ska snacka om grönalund, image71Hela Klassen ska dit.Den 21 maj, och pappa ska med ! =)
det är exakt i vecka innan jag ska till turkiet,
så det var ju tur att det inte var mellan 28 / 5 - 4 / 6 =)
jag hoppas att Fanny kommer dit, för hon hade jäääääääääätte ont i magen så jag vet inte om hon ska med! = /
på väg hem från skolan stannade jag och fanny & sara och spelade lite basket med elias ( neger ) och philip. =)
det var faktiskt rätt kul, men så skulle vi gå för emma skulle vara med så sara gick hem och jag och emma och fanny gick till en liten korsning och skulle bestämma vem vi skulle gå hem till..
Men ingen ville gå hem till sig så fanny gick hem och vi följde med.
Sen när hon hade gjort ngt så gick jag och emma hem också. ( läste din blogg fannu älskling, det gör inget(a) § ) och nu sitter jag här! =)
det ska bli fett chill med grönan både på söndag & onsdag nästa vecka=)
jaaag vet att alla är avundsjuka på mej och fannykarlsson@ .. men THAT'S LIFE BABE! =D

Pusshej! ( :

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0