fanny aldén ska ..

hjälpa mig med min blogg idag! =) hon ska typ göra den lite ball som en pall, haha.
skoldag igen, vi börjar 8.00 och då är det projekttid, vi typ bygger ngra hus på engelskan och det ska vi gor göra idag också! jag vet inte varför jag kunde å upp så lätt idag men det var ngt som lockade antar jag!
Nu är dt bestämmt, vi ska åka till grönalund på söndag. =)
lääääääääängtar redan. höhö Det är JAG, FANNY, SARA & LILLA AGNES (; §


Blogg - jag vet inte längre vad jag ska skriva i bloggen, det blir liksom samma sak varje gång typ  : idag ska jag blablabla!
det är itne änns kul att läsa, så vi får se vad som händer med min lilla bloggis.. hehe



pusshej
image69

sara är den underbara fotografen.. (a)


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0