4 maj, 2008

om exakt 24 dagar ska jag åka till Turkiet.. Jaag läääääääängtar så jag snart spricker! =D
jag kommer sakna mina älskade bästisar sååå jävla mycket.. § men jag ska nog njuta av tiden som jag är hemma istället. haha!  snart ska jag kila iväg och vara med Emma & Fanny. =)
ska bli kul, men jag vet itne vad vi ska göra ! (a) Imorgon är det skola igen.. förrut hatade jag att gå till skolan, men nu är dt helt Ok, man får jju träffa massa roliga människor. jag säger INTE att lektionerna är roliga men det andra är helt OK! :)
Om jag inte gör mig klar nu så kommer fanny & emma strypa mig.. så det 'r bäst att jag gör det.. höhö.
hare

image45


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0