träääning (:§

jaupp, snart ska jag på träning men först ska jag berätta vad jag har gjort idag :)
först gick jag upp vid typ 7, sen skulle jag till skolan lite idigare med fänu och göra ett prov :(
sen började vi vid 10 över 9. (:
jag pallar inte skriva om bajs lektionerna!
iaf efter skulle fänu vara med emmsen, och jag skulle fråga om jag kunde vara lika topnoch som dem :)
och som hon på russinpaketet!
ehm, men stackars emma bläv sjuk, och fänu fick vara med lilla mej :):) §§§§§
det var ju trevligt för min del iaf.
Nu är klockan PRICK 5 och jag har träninng om en timmme :)
det ska bli ruuuligt , men jag koommer sakna min lilla fänininin.... :'(
efter det ska jag typ duscha och 'ta ÄCKLIG fisk, och sen ska jag sitta vid den underbara datan och snacka med underbara fänuuuuu :)
Jag vet att ni som läser ´är aundsjuka på min underbara h'ääääärliga mysiga dag !!! xD
AHAHHAHA, NOOOOOOOOOOOOOOT
men nus tror jag att fänu vill skriva et litet gulligt inlägg itll mig i min blogg. Dt hörde jag av min laila mamma :D
jöpp, men hare bäääst ! för det har jag :)
häääääääääääääääääääääj då (a)
 - detta ä rjag på min träning, söööt va ? :D§

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

haha ;)

2008-03-12 @ 17:11:45
URL: http://helenass.blogg.se
Postat av: min blogg

tss, aa fett kul :S:D

2008-03-13 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0