tisdag&skola!

men jag vill INTE, jag vill inte gå till den dära skolan!
det är så bajs tråkigt!!
men tydligen så  måste jag.. Idag börjar jag iallafall 5 över 10, men ändåå.
vid 20 i ska jag gå och möta fäni. §
men innan måste jag äta äcklig frukost, och sen sminka mig.
dagens outfit (a) hahaha, är svarta leggins, svarta shorts, vitt linne, randig lång shorta, halvband me ett hjärta på :)
jöpp.
Imorgon ska hela 7C & 7D åka och bada på eriksdalsbadet, kul men ändå inte.
Ni som känner mig ni vet ju varför. och ni andra, puss på skinkan (a)..
nu är klockan 10 i 9 och jag PALLAR itne äta, det smakar piss!,
jag är på brahumör men jag blev det bara när jag kollade på bilderna på ZAC imorse :) sååååå snyyyggggg!!
Igår kom pappa hem från USA, och jag fick massa presenter :D
jag fick, två väskor, en kopp meed mussepigg på :) , två tröjor, en skiva, en korlek med ZAC på :O 
jag fick ehm, etthalsband, och typ ngt mer men kommer inte ihåg :D:O
det är väl ungefär det som har hännt dem sista 24 timmarna :P ojusste, jag har ju sovit också (A)
Så puss på alla och vi hörs :) 
 / SOFIA.§§


måste bara säga att ajg älskar dej fanny! §§§§ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0