skopunkten & Centrum med bub'

idag har jag vartit med bubba & jennica :)
vi h ar varit i Centrum och Skopunkten, jag köpte ett par skor. :)
skit nöjd :)
men just nu sitter jag här och lyssanar på två töntar som slåss.. Hanna & Daniel.  OMG töntaaaaaaaaaaaaar.
haha, iallafall så ska jag snart fixa mig och sådära, vi ska fira samuel. :)
Imorgon ska jag åka till Stan med  bubba, och ska se om jag hittar ngn snygg tunika eller så som jag kan ha på lördag :)
hoppas det. : )
Jag har 250 kronor på H&M , jag fick dem av mamma för ett tag sen ! =D
Men nu ska jag se om jagkan hiotta en bild på mina skor på internet :)
bara så ni vet så är ajkg inne på min bruuursas data så jag kan bloggga lite ibland :)
men hare bäääst pöss på nosen / sofiaaa§
image50 - ärom inte lite shyssta? =)

Kommentarer
Postat av: emma

aaaaaaaaaasss najjjsaaaaa!:)§

2008-04-01 @ 15:10:11
Postat av: ssofiaangner

hah, taaaaaaaaaaaaaaack :)§

2008-04-01 @ 20:41:13
URL: http://ssofiaangner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0