miffo fanny..

hejj, jag sitter hemma hos fanny och kkolla på ngn slaggs modevisning :S
vette fan vad hon åller på med.. ? Hon är liksom fin ooch leker fjortis. MIFFOOOO!!
aahah, men ajg älsakr dejändå. ( sorry alla stav fel, är trött orkar inte ändra.. )
Idag har ajg iaf sovit i mitt nya rum, :D för första gången.
det var fett skönt. men idag sover ajg hemma hos fanny och det ska bli myyyyyys (a)
dagens outfit är mjukisbrallor, svart t-shirt och en grå tröja över :)
skiiiiet najs, men pallar itne ''fixa mig '' när man bara ska vara hemma och chilla.
Men jag gjorde det faktiskt lite, jag sminkade mig & anna. Det blev bra på henne ,men INTE på mej:P
ahha, iallafall så tonade jag skit håret och det blev rätt bra!
men enligt Cajsa såg man typ ingen skillnad men det skiter ajg i, det är inte ngn utväxt längre (:
Jag måste bara säga att faanny är helt CP, hon står och ser ut om  en aa, en hora faktiskt, med en KOOORT tunika och knä srumpor utan leggins.. :S
och upp buffat hår och solbillor.. * not fjortis*
'' men ärligt fia, ska jag värkligen våga färga mitt hår? '' MEN FUCK YOU FANNY JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
din loooser, vrf inte ?
gaah, pappa om du läser detta bli inte suuuris (a)§§
Men nu ska jag iaf dra, är rätt trött och ska prova ltie kläder. fannys.. aahh
pöss på nosen, älskar er vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0