Lördag

image31idag vaknade jag klockan halv tio. Då gick jag och duschade och åt frukost, sen ringde fanny och vi bestämde att vi skulle göra något idag. Då gjore jag mig helt klar och sen städade jag mitt rum, fint blev det :) Sen sjöng jag sing star medans pappa dammsög. Sen gick jag och mötte Fanny och Elvis. Då gick vi hem till Fäni, eller nej till aagnes och acke och lämande elvis för han skulle gå ut med Lasse på promenad igen :)
Fanny och jag satte oss vid datorn efter det och väntade på att klockan skulle bli, 3 för då skulle vi till centrum, vi var där i kanske.. 1 timme max sen åkte vi hem och då satte vi oss i lekparken och garvade åt några töntar.Sen satte vi oss vi datorn och snackade med med min ruliga kusin.. :$ hehhe..
Sen kom fannys mamma och frågade om hon fick bjuda på pizza och det fick hon juh, så då åt vi med Fänis föreldrar,
sen kom den lilla ruliga sarisenoch vi garvade/retade varandra, haha suck och blä :D
sen efter det gick vi ut :) och nu ska jag sova hos fänininiiiiiii (:
Pussssssssssssssssssssssssssssss


/ Suf'

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0