lite om fiupp & fänu (a)

AV FÄNU !
(x ) har hamnat på klinik/sjukhus/akuten
(x) har förlorat någon jag älskade
(  ) har velat dö
(x) har hatat värme
(x) har dissat någon som gillar/gillat mig
(x) har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) har varit svartsjuk
(x) tror på det övernaturliga
(x) har hatat min kropp och mitt utseende
(x) sjunger i duschen
(  )  tog bort frågan /:
(x) har tagit någon på arslet
( ) har slängt porslin i väggen
( ) drömmer ofta mardrömmar!
(X) har ett smeknamn
(x) har somnat på golvet
(X) har åkt buss genom halva sverige
( ) har kastat mig framför ett fordon
(x) har tagit min kompis pojkvän
(x) har cyklat utan händer
(  ) har varit så full att jag inte kunnat gå
(  ) kastat min telefon i vattnet
( ) har vaknat av att jag gråter
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( / ) kysser med öppna ögon
(  ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
( X) har bra självförtroende
( ´) tror på gud
( ) är en negativ jävel
( ) drömt att jag varit död
(X ) har aldrig druckit öl ( AV PAPPA aahhah.)
( XXXXX) avskyr matte

AV FIUPP!

(x ) har hamnat på klinik/sjukhus/akuten
(x) har förlorat någon jag älskade
(x) har velat dö
(x) har hatat värme
(x) har dissat någon som gillar/gillat mig
(x) har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) har varit svartsjuk
(x) tror på det övernaturliga
(x) har hatat min kropp och mitt utseende
(x´XX) sjunger i duschen
(  )  tog bort frågan /:
(x) har tagit någon på arslet
( ) har slängt porslin i väggen
(/) drömmer ofta mardrömmar!
(X) har ett smeknamn
(x) har somnat på golvet
(X) har åkt buss genom halva sverige
( ) har kastat mig framför ett fordon
(x) har tagit min kompis pojkvän
(x) har cyklat utan händer
(  ) har varit så full att jag inte kunnat gå
(x ) kastat (tappat )min telefon i vattnet
( ) har vaknat av att jag gråter
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( / ) kysser med öppna ögon
(  ) gillar att städa
(X ) har varit lunarnörd
( /) har bra självförtroende
( ´) tror på gud
( x) är en negativ jävel
( ) drömt att jag varit död
(X ) har aldrig druckit öl..
( XXXXX) avskyr matte

lite finfint av oss :) enjooooy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0