ERIKSDALSBADET MED ALLA 7:OR (a)§

aboo, imorgon ska vi till Eriksdalsbadet med skolan, alla 7:or ska dit.
A,B,C,D :)
det ska bli ätt så kul.
iallafall så ska jag bada med Frida Och Tova,
Emma ska typ bara göra simprovet, cajsa ska kanske bada,
Fanny ska kanske bada och sara har jag ingen aning om, :O
Så det är bara dem kvar.. men det är inte så pjåkigt det heller :)
Jag har precis gjort klart m,ina fina pannkakor som jag ska äta imorrn.
Jag hittade en liten fin bild på badet som ni kan kolla på (a)


Idag har jag varit i skolan det var helt OK.
Sen åkte jag och pappa till Centrum, och skulle köpa badgrejjer,
Vi hittade inte det som vi skulle ha, men vi köpte ett badlinne som jag ska ha imorron :)
Det var jätte fint.
Efter det så pluggade jag till Engelska provet. ( KUUL, NEEEEJSH)
Sen cyklade jag till fanny och då tränade vi lite på egenhand.
Vi sprang, hoppade hopprep, och styrketränade.
Jag hade ju tänkt att vara smal till sommaren (: ( mitt lilla mål)
När jag kom hem så pluggade jag lite till.
Efter det så skulle jag laga mina goda pannkakor till min matsäck imorron.
Dem blev jätte fina, det blev 5 stycken. MMMM GOTT (a)
mm, jag har väl inte så mkt mer att säga.
så ha en mysig kväll och sov så gott ! §
/ sofia lövenberg! §

 - eriksdalsbadet


Kommentarer
Postat av: Sara

dissa mig ? :`(

2008-03-06 @ 16:52:51
Postat av: Sara

hahaha läste fel jag såg inte att jag stog me ;)§§§

2008-03-06 @ 16:53:53
Postat av: ssofiaangner

haha, neeeeeje dåå :D(A)§§§§§§§§§§§§

2008-03-13 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0