.

hejsan, jag tänkte skriva lite från gårdagen och idag, jag hann itne skriva igår så jag gör det nu!

LÖRDAG :
Idag var jag först på match klockan 8 i smedgärdshallen, mamma skulle hjälpa till och stå i kafeterian och så. Därför åkte vi dit vid 8 , fst matchen började klockan 20 över 10.
matchen var bra, men det var jätte lika men så vann SKÅ IK med 1 mål.. 11 - 12.
Jag spelade kant, det gick rätt bra.
Efter matchen åkte jag och mamma hem och å omelett, DEt var gottiii.
jag hoppade in i duschen och det tog längre tid än vad jag trodde det skulle göra, så 1 timme senare traskade  jag hem till Bubba.
Vi gick ner och sjöng, eller hon gick ner och sjöng och jag sjöng lite bredvid.
efteeer det gick vi en promenad till Centrum och tog en fika.
Och jag hade 200 kronor på H&M, så vi ick där innne i typ 30 minuter och jag visste inte vad jag skulle köpa.
Men tillsut hittade jag typ en maskara som jag ville ha, men va fan tror ni inte att jag måste ha med mi klubbkortet för att handla på cheken?jooo. så hade vi gåttdär ionödan..
Men skit samma, efter ett tag när vi hade gått där inne en stund så kom jag på att det var löördag så vi köpte '' lördagsgodis'' haha, det var gott. Sen så tog vi en promenad hem och snackade om massa skit.
vid typ halv 6 gick jag hem för att äta middga och detv ar helt OK.
vid typ halv 8 kom Bubba & Debbie henm till oss och skulle koklla på melodifestivalen, och tillslut koom lilla jennica också.det var jätte kul (:
sen gickk dem hem och jag gick coch la mig.(:§'

SÖNDAG:
idag var jag jätte trött på morgonen, men jag gick upp vid 10 för att jgag inte ville att halva dagen skulle gå innann jag var klar.
Jag gick ner och duschade en snabbis och sen åt jag frukost.
jag var klar vid 11.07 , kollade på klockan typ 24 / 7, haha.
ehm, anna tjatade om att hon ville gå opå BIO, och det gick mamam med på, Vid halv 2 åkte vi till KIsta och kollade på '' ALVIN & GÄNGET'' .
Fany tyckte jag var för stor att kolla på den , men det tkr inte lillaaaaa jag (a)haha.
Den var fakstkti bra, mm.
EFter det åt vi rättså tidig middag och sen cyklade jag till troll fannyy (:§§§
mm, och nu  har on precis ätit och kom hit och stör mig i mitt bloggande :O!
inte braaa.. haha
men nu ska vi typ göra, ehm jag vet itne men ngt tror jag :)
nu sitrter hon och flåsar mig i nacken så måste gitta lllllllllllähn :P
haha, ahja pösshejdå (A)§§§§§§

/ suffpuff

image45 - saknar den dageeeeeeeeeen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0