chill daaag (a)

hejsan hoppsan !
idag hag jag varit i skolan som vanligt, och det var såklart skiet kul! :S
jag fick gå hem ensam idag, men kjag tog halvvägs sällskap med fanny & sara. (:
men så  kom jag på att jag hade skit cykeln i skolan, så jag traskade tbx!
när jag kom hem tog jag eb tallrik fil, och bytte om.!
Det är Friskis & svettis idag ( miffo timme ) :P
mamma ska skjutsa oss idag, gölligt av henne. ( och rosie hämta , GÖLLIGT de mä (a) )
efter träningen ska jag ÄNTLIGEN äta god mat till middag, kyckling.. MMmm
på lunchen idag så åt jag med : tova, Fanny, Frida & bubbsen ! :) trevligt med lite sällskap.
maten var helt ok i skolan, köttbullar & makaroner. ( skruvmakaroner som vanligt )
just nu sitter jag och lyssnar på musik, lite gamla låtar.
Endel är faktiskt bra (A) haha,men på sant!
jag håller på att bli irriterad på min mobil för den vill inte skapa en blogg..
man kan tydligen  ha det ¨på min telefoninini ! xD
det var väl inte så mkt mer att säga, kanske kommer ett inlägg lite senare.!
juste, jag har bytt namn på pa, fäni tycker det suger men i like it (A)
[email protected] haha.

hareeeeeeeee, / en bajs fia. 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Grymt härligt namn tkr iaf jag ! =) För du är ju lite puff ! :D§

2008-03-13 @ 19:06:23
URL: http://cajsalillback.blogg.se
Postat av: ssofiaangner

wahaha, tack :P

2008-03-14 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0