abooou, böörjar sseeent (:

yees, jag kan äntligen sova ut lite innann
 skolhelvetet börjar.haha, jag börjar 10.05 idag.
Och snart ska jag åg hem till fäni.
 VI ska typ fixa oss tillsammans (:
ska ha ett par jeans, ngn tröjja vet inte vilken xD.
måste börja bädda min säng och fixa i mitt rum säger mamma..
Om jag inte gör det så får jag inte mina pengar :O
inte, inte bra. det är nog bäst att bara dra ihop skiten och se glad ut (; hahha.
Hoppas jag kommer vara på bra humör idag, och ffäni, och frippe & Touvisen .
då kommer skoldagen vara heeeeelt OKEJ.
nu börjar klockan närma sig 9 så jag måste nog klä på mig nue (A)
ha en bääääääääääääst dag och så hörs vi senare (a)
juste, jag tycker att vi alla 6 väsbybrudar ska vara ngn dag faktiskt.. Saknar allaa!
* välkommen hem emmsen *§§
pösssssssssssssss / SOFIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0