sverige - grekland & springa i spåret

shou.
nu är jag hemma hos pappa igen, det var ett tag sen! Jag gick precis upp i mitt rum för att det är halvlek i fotbolls matchen sverige - grekland! det är inte spännande för det händer inget, men jag måste se klart!

Jag,Fanny & hennes syster Frida har varit ute och sprungit i spåret och jag var sist som vanligt (a) haha

båda är skit bra på att springa och jag suuuuger :P  snart är det sommarlov, och det ska bli as skönt! ¨
Idag fick jag även träffa den efterlängtade Sara - som har varit i grekland! lyckost.!
hon var en liten pepparkaka =) gullunge som ABSOLUT ville ha oss där.. '' säger vi,haha'' Fanny och jag lånade 3 filmer av Emmas storebror Fredrik, det var lite snällt av honom. för vi hade inget att göra fanny och jag, Vi slutade klockan 10.00 och då gick vi ut med Elvis och Frida & hennes hund milton. - känner mig lite udda pga att min vovve är en KATT!!!
hhhhhmmmm, fast smulan är lite gullig ändå!
imorgon är det sista dagen i skolan innann det är sommar lov! vi ska ränsa skåpen och typ städa i korridoren. När vi börjar i 8:an nästa termin så kommer typ hälften av klassen / hela få stora skåp, och jag hoppas jag får det för jag hatar dem små skåpen!
I september ska jag konfimera mej eller vad fan dert heter!  Aah, whatever!
just nu chattar ja med mina sötnosar fanny & emma! älsakr er mest schnyggingar! <3
jag och fanny kokm på en tjockt bra mening bre, asså vi kollade på beck jao, och då hittade vi på en fucking mening som var tjockts bra jao! - palla vara het när man kan vara iskall! oooooooooooouuuuufff!!!  =)
Saknar dej Bubba! <3333
hare guuuut / sn lite irriterad sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0