ooops..

i'm sorry, jag har itne bloggat i min blogg men i min och fannys blogg har det blivigt ngra inlägg, inte många men ngra!
Jag har även inte kunnat logga in pga ngn ändring!

Men nu har jag varit hemma i snart en vecka! och jag hade det toppen i turkiet - alanya!

jag har lovat att jag ska berätta om varje dag och det får väl bli nu!

Dag 1 - När vi kom till flygplatsen var alla taggade och VARMA! Vi satte oss på den kokheta bussen som skulle ta oss till hotellet på 2 timmar, men det var inte sant, det tog 4 timmar.. när vi äntligen var framme slängde vi upp sakerna på rummet och gick ner timm poolen!
Dag 2 - tog vi våra saker och gick till stranden. det var jätte skönt vatten! ungefär 22 / 23 grader i havet!
på kvällen gick vi till resturnrangen och skulle äta middag.. men det var jätte äcklig turkisk mat.. :/
Dag 3 - Gjorde vi typ samma sak, men efter att vi hade varit på stranden och solat och badat gick vi till poolen en timme / 2. På kvällen visste vi inte om det skulle vara lite bättre mat - vilket vi hoppades eftersom det var allinclusive..
men vi var inte så nöjda då heller! EFter maten gick vi ut och tittade på gatorna, där fanns det allt du kan tänka dej!
men såklart tyckte pappa vi skulle vänta lite med att hanlda. haha!
Dag 4 - Var vi på stranden igen och gjorde samma sak på dagen som dag 3. På kvällen var vi hungriga så vi gick ut och åt på en resturang utan för hotellet. efter gjorde vi samma sak som kvällen innan - kollade på gatorna.! fast den dagen fick jag handla (a) höhö
Dag 5 - Aa, sola , bada , sola , bada hela långa dagen. och såklart lite glass däri mellan åt!
Dag 6 - (sista kvällen ) Vi var tvungna att gå och lägga oss tidigt och så eftersom vi skulle upp vid halv 6 / 6 dagen efter.
Vi hade inte så stor lust alls att gå till stranden så vi höll oss vid den ena poolen med rutshelkanorna så anna hade lite roligt! för min del var det mest sova den dagen, - var väldigt trött!
Dag 7 - godmorgon tidigt.. vid kvart i 6 var jag uppe som en zombie och typ sov.. Vi hämtades först av alla hotell med bussen - vi bodde längst bort! Vi fick köa ganska länge innan vi kunde lämna in väskorna. men tilslut fick vi komma in och ta en hamburgare! Köpte lite godis och åkte hem!

Det var min vecka lite kortfattat i Turkiet, och det var helt toppen! =)<33
lite bilder  -  enjooooy ! (;

 - lite utsikt från planet innan det hade startat, haha

 - min vackra lilla syster var med.. :/

 - utsikt från bussen

 - stranden, ser ut att vara piss väder. ( sugig camera )

 - sofia badar =)

 - sofia hade lite roligt innan hon gick ut och åt (a)

 -  ngra roliga tränings grejjer som fanbns vid stranden

 - hotellet och poolen!

 - jag läser en FRIDA tidning!

 - andra middagen

 - ehm, ngn häst och vagn som anna ville åka. haha

 - rutshelkanorna som var i ena poolen.

 - min snygga tatuering som jag gjorde sjukt likt fanny..! höhö
Aaaaah, det var min trevliga vecka i Turkiet 2008!   / SOFIA <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fyfan vad skööööööööönt! =)

men skönt att du är hemma igen pussssy

2008-06-11 @ 19:18:15
URL: http://fannykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0