Ny fixad blogg och bästavän.

Tjaah =)
jag är hemma hos fanny och hon är en ängel som har fixat min blogg. Inte så kompliserat men jag är nöjd!
Senare idag ska jag påträning i märsta, som ni kanske vet har ska jag byta lag till skånela.. Och idag ska vi dit och prov spela. Det ska bli kul faktiskt. =)
Idag i ksolan fickvi sluta tidigare igen, och det var skit god mat - taco buffe. Vi käkade på typ 20 minuter men så kom päivi och skulle prata om massa skit, så det tog typ 40 minuter istället..!
Men när vi välkom hem kollade vi på en beck film / ovanligt va? haha* lika bra som vanligt!
inte för att det är så interessant men ändå, fanny sitterhär och sjunger en herkules låt? :S ehm,älskling har du slagit huvet?..  Imorgon är det skolavslutning,det ska bli riktigt skönt. vi körde ngn bajs tävling i skolan, och jag var liksom herren som skrev på tavlanoch alla andra skulle gissa vilket land eller ngt(a) Hehe
pussaaaaaaaaaaaaaaar / Sofia§


a för flickor 94 bsk..! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0