från igår!

aloha!  igår pallade jag inte skriva så jag skriver nu istället.
fanny och jag var helt galna på kvällen, hahah fanny kastade en gurk bit i en tants huve! herregud vad jag skrattade!
och åt mat på abbes - sallad! och vi kollade på en beck film igen, åt jordgubbar med glass och skrattade tjugofyrasju!
'' det är det här bästisar gör '' hahaha, miffofia!
igår åkte emma till sitt land och det gör att jag inte kommer att träffa henne på typ 3 veckor vilket är vääldigt länge..
efter mina matcher idag ska jag vara emd fanny igen antar jag, men på måndag / tisdag ska jag vara med bubba som har brytit armen. stackare nu precis när sommarlovat börjar så får du har gips.. men man kan ju ha kul ändåå =)
Om ca 20 minuter ska jag och pappa åka till Gubbängen för jag har eken cup, igår spelade vi 2 matcher och vi förlorade båda.. och det förvånar mig INTE! men idag har vi två till och då ska vi försöka vinna en iallafall. men det typiska är att vi har mött 2 av dem 6 bästa stockholms lagen och vi är inte rikigt på den nivån, idag ska vi  möta gustavsberg och dem vann hela serien förra sesången. Det ska bli skönt att komma til skånela och vinna lite! höhöh
hare bäst!
/ fannys bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0