vill inte sova - bara blogga!

jag vet itne vad som hände med mig!?
helt plötsligt vill ejag bara blogga.. jag vill inte sova nu?
och då bestämmer jag att jag sitta uppe en pytte stund till och skriva klart det här inlägget! höhö..

Idag när jag & fanny log och solade så var jag helt crazy och tänkte på när vi var på ica för  ngra dagar sen ; haha vi följde med pappa efter stan och handlade mat ( hade inget val) så vi sprang iväg och lekte lite.. Vi satte oss på toapapperna och snackade och helt plötsligt så välter dem- och vi pallade itne plocka upp alla så vi sprang åt ena hållet , och från det alla håller kommer det en mongo tant som bah: är ni barnsliga eller?.. eh okej? ahaha, vi vände och plockade upp alla!

när vi lite senare ska betala, tror ni inte att hon står och packar i sina saker framför oss och tittar som om vi vore apor?

Ofc, skämdes vi lite=) typ 5 minuter efter när vi ska köpa jordgubbar står hon 2 centimeter ifrån fanny och ska köpa jordgubbar hon med. hon smakade på typ 5 stycken och sen skulle hon först inte ha ngra, men så köpte hon dem. men hela tiden hade hon mummelparty! HHAHHAHA, omg vad vi skrattade!

fy fan vad kul vi har Fanny! ÄLSKAR DIG <3333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0