USA?!

Jag tänkte på en grej. min syssling Anton ska flytta till USA i höst!
Det är nog båda för & naktdelar med det - flytta ifrån alla kompisar! Gå i en skola där man knappt kan språket i början! Inte ha någon kompis som kan hjälpa en i skolan eller något!
fördelarna är väl att det är kul att prova ngt nytt och bo nära alla coola kändisar ( tänkte absolut inte på Zachary Efron). Lära sig grymt mkt engelska och prova på ett helt nytt liv!
jag undrar om jag skulle klara att flytta ifrån allt här hemma!?
fördelen för mig att dem flyttar är att jag kan åka dit när jag vill och hälsa på.. ( stackars mig ) haha, jag vet redan att jag ska dit på påsklovet 2009! LÄNGTAR!




KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0