Packa till..

igår somnade jag inte förrän 3 så jag är skit trött idag! Tog en alvedon och lite yoghurt till frukost!
Den här fina sommar dagen ska fanny & jag bada. Vet inte om vi ska cykla till fysingen eller om vi ska bada i min pool!
Men nu måst ejag börja packa till Stadium sports camp! Det är as kul där men jag längtar konstigt nog inte iår!
Cajsa och Emma säger att det suger och det beror nog på att dem spelade hockey där, och ishallen är KASS!
Och jag tycker det är kul att få nya kompisar och spela handboll=)
Jag vet itne riktigt vad jag ska ha med mig, men jag måste plocka ihop alla tränings tröjor som jag kan hitta, får kanske till och med låna en av daniel!
Detta är det sista året jag får vara på sports camp, sen när jag fyller 16 kan jag anmäla mig som assistent!

Detta tror jag att jag ska ha med, säg gärna till om det är ngt som ni tkr jag ska ha!

Skor - inomhus & utomhus& tofflor& ballerina !
Strumpor - typ 100 stycken
byxor - mjukisbyxor & shorts & ett par jeans.
Trosor - många, vet inte vad som kan hända! haha
Bh- sport bh & vanliga
tröjor - t-shirts & tjocktröja. ngn vanlig som man kan ha på kvällen..
håret - toffsar så många jag kan hitta ,även så med hårspännen.
Pengar - typ 500 / 600.
nessesär - allt typ =) inkl dush saker!
En bag som jag kan ha till & från träningarna !

om ni själva har varit på läger och ni hade behov av ngt annat här så är det skit snällt om ni skriver det =)
Måste börja nu! hare toppeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0