öregrund & göteborg..

Imorgon åker jag till öregrund i 2 dagar, tyvärr inte så länge men det duger på ett tag. Tror nog att jag tar mig en vecka att åka dit lite senare i sommar! På onsdag ska jag åka till göteborg och bo på hotell och titta på en rolig teater.
Det kanske inte låter så kul, men det är det! Ser faktiskt fram emot bil resan med min syster och min pappa, vi har alltid så kul i bilen när vi åker långt..

snart börjar skolan igen, och då kommer det krävas dubbelt så mkt skolarbete hemma och så..
På 2 sätt ser jag fram emot det..
1 : alla kompisar som man saknar undarlovet..
2: vi får stora skåp nu.. Haha
men på 2 sätt ser jag inte fram emot skolan..
1: läxor..
2: gå upp tidigt

Nu har jag lite saker kvar att göra innan jag går och lägger mig för att titta på film,
- städa undan alla saker på golvet
- packa ner lite trosor och strumpor så jag har med mig till Pappa på onsdag!
puss på alla sommarmänniskor  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0