Ny designad blogg

ännu en gång har jag försökt att pimpa min blogg, haha!
jag är inte rikigt nöjd men det får duga ett tag. Jag har funderat lite och kommigt fram till att jag måste fotografera lite mera! Jag var inne på en ''tants'' blogg och hon hade en hel studio hemma och fotade jättecoola saker! jag funta lite på att bli fotograf! aa, måste ju veta vad man ska satsa på för betyg i 8:an & uppåt!
har lite bilder som väntar på att bli publicerade, men det får bli en annan dag tyvärr eftersom klockan är 00:25.
jag håller på att plocka undan i mitt rum så inte pappa blir arg!
måste fortsätta med det innan jag går och lägger mig - vilket är om typ 10 minuter!
Sov godast pussss




det suger att vara tonåring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0