grand hotel - halland

Shou,! här äre fett soft.
Det är lite coolt att jag har träffat  Calle & hanna & amanda här på samma hotel =) Igår åkte vi juh bil i 5 timmar och 30 minuter, och när vi kom fram checkade vi in och la upp grejjerna på rummet, Sen gick vi ut och åt middag - kina krog blev det. innan vi gick tillbaka till rummet så tittade vi i lite affärer, det var typ som hemma men ändå lite roligt. Man tackar ju inte nej till att göra av med lite pengar.. haha
Nu har vi precis ätit frukost och vi ska åka vidare till falkenberg och ikväll ska vi se på solsting& ngt..
Jag har sakt & skrivit fel till alla , vi kommer hem på lördag, inte på fredag. men om det är ngt jätteviktigt så finns jag såklart på telefonen, 24/7. Hare bäst allihoppaaa. saknar er brudar!

/ SOFIA ELISABETH ANGNER LÖVENBERG <3


- min fina mat såg nästan ut såhära. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0