fotande heeela kvällen..!

Mmh, nu har vi varit ute typ hela kvällen! och fotat,fotat fotat. Jag har varit fotograf medans Fanny var modell! Haha. tog ngra jätte finns bilder på henne som jag kommer att lägga in snart! Först sminkade jag henne och sen fick hon ta på sig mina fina kläder*host* Och så var det fotande hit & dit! Det var kul faktiskt..
Nu har vi laddat upp dem och förbereder oss för att dricka saft! HAHAHAHAHAH, fan vad jag öär rolig asså!
Aldeles nyss när jag tittade på fanny så har hon halva fingret upe i hjärnan!  genom näsan om ni inte förstog det!..
Men det värsta var att hon höll kvar fingret och inte drog ut det fort som fan när jag tittade och bara log! men herregud nu sitter hon är med en tampong i näsan och den är lite blodig högst upp.. och det är ÄCKLIGT!

jag börjar bli pömsig nu så det blir nog inte så mkt senare.. Sov gott och puss på alla utom
1, det är itne vem som helst.Du kan nog lista ut själv vem du är!

 en av bilderna vi tog, helt underbart vacker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0