*

jahapp, ännu en sommarlovsdag snart slut. Idag har jag varit flitig.. Jag har städat HELA daniels rum, Solat, tvättat, och tittat på film, inte så ansträngande att titta på TV, men allt annat. + att jag har försökt att klippa gräset.
imorgon åker jag vidare till öregrund i 2  dagar och hälsar på min mormor & morfar.på onsdag måste jag packa igen och åka vidare till göteborg i 3 dagar och tittar på ngn teater. Det ska bli najs!
Fanny och jag gick över till Agnes & aaacke igår kväll och tittade på deras kattungar, dem är så jävla söta..
jag har typ miljoner bilder på dem, men kameran är hemma så jag lägger in dem senare. Imorse åkte Fanny till småland i 1 /2 veckor, och har med sig elvis så¨honom får jag inte häller träffa..
Ålands veckan med fanny var så jävla kul, Vi sola,bada,skratta,åkte båt,spela kort, basta,träffa sara osv! haha. Som fanny säger - det måste göras om.
jag sitter inte vid min kära dator idag heller, jag sitter nu vid Kristoffer's och den är jääääättte bra(a)
jag är med min käre bror och hans kompis Alex. Dricker Cider och skriver blogg, kan det bli mer klockrent?
 iinte så mkt mer från mig för den här gången, men skriver mer senare! PUSSAR


 - härlig bild asså! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0