bloggsugen!

hola igen bloggen, jag har varit as seg på att blogga nu, men det ska bli bättre jag LOVAR!
haha, jag börjar med att säga att fanny är helt underbar, vi var i stan idag och det var så jävla kul! Det första vi gjorde när vi kom fram var att gå till plattan och checka in alla emosar, och såg en as skön tröja - Jaa, jag är emo! på hehe..
fanny shoppade typ 3 saker, lunch & ett hårband till sin syster & en dricka! kul grejjer..
Jag köpte typ lite mera =) (bilderna på det kommer lite senare, när jag kommer hem! ) vi skrattade så jävla mkt på tåget hem! Roligaste dagen på väldigt länge!
nu har vi kommigt in efter att ha fotat och så med min nya kamera - NIKON D40! Vi tog lite söta bidler på  elivs...
han är världens finaste hund,! omni inte redan visste det! men nu ska fanny duscha såjag måste gå hem. =/
Imorgon ska  vi kanske gåpå BIO , om vi får skjuts! *HOPPAS*
ha en bra kväll så ses & hörs vi senare! pussar & kramar / SOFIA ANGNER LÖVENBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0