älskar det -

Öregrund är så jävla underbart! jag älskar att vara där..
igår kom vi dit vid 2 ungefär och då käkade vi lite lunch. Precis när vi hade ätit klart kom mormor & morfar hem.
Så vi gick ner på lilla stan och köpte en mjukglass med strössel, och gick runt lite och tittade, det var mysigt.
på kvällen spelade vi chicago och det gick piss för mig.. :/ haha, mamma vann! =)
idag skulle vi åka hem, men först följde jag med mormor och handlade lite mat till dem, och sen följde jag med ,morfar till ngn affär och köpte duschslangar.. inte det roligaste med man tackar inte nej till att vara med morfar. =)
När vi kom hem plockade jag massa hallon och dem fick m&m.. ( snäll som jag är ) - haha
efter lunchen så spelade jag, Anna ,mormor & mamma kort tills vi skulle hem.
Vi kommer att äka till mormor & morfar lite senare i sommar, typ vecka 33. Och det ser jag fram emot..
Men först ska jag till göteborg - imorgon, och det ska bli fett kul!

lite fina bilder från öregrund! puess

 - min fina glass som mamma höll i åt mig =)

 - mysiga torget

 - hamnen, skit coola båtar asså!

puss / SofiaElisabeth§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0