ny fin blogg.

tja, jag sitter här och beundrar min nya designade blogg.
som min bästavän Fanny karlsson har gjort.
den är skit cool.
ska snart dra men jag hinner skriva lite här, pappa ska ha datan.
Imorgon är det fredag och jag ska till skolan och sen vara emd fanny.
hela veckan har hon varit sjuk men imorrn kommer hon:) ÄNTLIGEN!
saknar henne..
klockan är 20.24 nu så that's so raven börjar snart. haha YYEASH :D
har varit emd Tova i skolan idag, vi hade skit kul och frida var emd nästan hela tiden, fast hon gikck hem på eftermiddagden, hon mådde dåligt! stackaren.
jag har tagit lite bilder och ätit mat, köttfärsås och spagetti faktiskt.
mmm, gott.
jag har en klubba i fickan som jag snart ska dra i mig , haha.
aa det var väl allt för idga.
Vi hörs och ses puss på alla!
 
/ SOFIA
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0