@ igår

hejhej.
Jag hann inte skriva igår så jag gör dt idag istället.
först gick ajg upp vid typ klockan halv 7, eftersom jag hade match.
VI möttes vid burger king, och sen åkte vi till Brommahallen där vi skulle möta spånga.
När vi kom dit var dörren låst så vi stog och väntade i typ 15 minuter och det var KALLT!
när vi väl kom in var det bara att värma upp och köra!
I första halvleken var vi rättså bra, men det var jätte halt på golvet. ( inte bra)
men det fick vi tydligen leva med, i andra helvlek bllev det skit. Vi förlorade tyvärr.
Men det fanns faktiskt en liten andledining, Merve och Natalia var borta så vi hade ingen avbytare på nio meter..
och då blev alla trötta och dem drog ifrån. Men vi hade iallafall kul, och det är det viktgaste . (a)
Sen åkte jag och pappa hem, och jag hoppade in i duschen.
sen gick jag och satt mig vid datan, men tiden gick så fort så jag fick jätte brottom till bussen, där jag mötte fanny.
Vi skulle åka till SIgma och bowla med Pontus, men bussen gick konstig tid på söndagar så vi fick skjuts av min pappa. Vi bowlade i 1 timme och fanny vann, pontus kom tvåa och jag sist, haha.
sen gick jag och köpte en korv, och dem andra köpte godis:)
aa, efter det så fick vi skjuts hem igen av pappa och pontus gick hem.
Typ 10 minuter efter ringde Sara och vi var med henne och kollade på andra avenyn.
medans dem kolla på andra avenyn ränsade jag min garderob.
japp, sen på kvällen åt vi från abbes jag pappa & anna.
efter dt gick jag upp på mitt rum och startade dem tre nya avsnitten från Andra avenyn.
sen var det sov dags, klockan var halv 11 och jag var sten trött !
Från idag,
Idag började jag 10 i 9, och vi började med mentorstid.
sen gick jag helaa långa tråkiga dagen i skolan och äntligen var det Bild. ( sista lektionen)
Den lektionen går alltid jätte fort. så dt var nästan dags att gå hem.
Jag och fanny och Agnes gick hem till Fanny och tog med Elvis ut på promenad.
Vi gick till Vikskolan och där träffade vi Anna ( lillasyster) och hon och hennes kompisar hälsade på ELvis och lekte med honom. Sen blev klocna halv 4 eller ngt och det var dags att plugga till matte provet. Så vi tänkte gå hem men då skulle annas kompisar hem och anna blev typ ensam (sa hon) så hon fick för sig att hon skulle med oss hem.
Vilket jag inte ville, men hon fick ringa mamma och fråga om hon kunde hämta henne lite tidigare, men det gick tydligen inte. Så började hon säga att hon skulle med OSS hem? och det ville jag ABSOLUT itne!
men mamma bad min snällaaa snällaaa, och jag blev sur och sa JAJAJA!! så Anna följde med hem till Agens och år mellis ( pepparkakaor) och var jätte nöjd. vi andra skulle göra matte men vi ritade med anna istället (a).
jag har massaa nya bilder på Zac igen och dem måste ni ju se.
Och nu sitter jag här med matte pappret ihanden och ska plugga till provet imorrn.
Så det börjar bli dags att ta tag i det och börja, så vi hörs&ses !

image19 image20

snyggast i världen ! §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0