chill.'

fett skönt att vara hemma!
jag kom hem igår från fjällen och det var helt OK där,
fast hade inte gjort ngt om jag var hemma med fäninnini !
Det var ju roligt att åka snowboard och skidor men det gjorde ONT att åka snowboard. (a)
jag pallade inte åka det längre flör min svanskota var helt krossad, så vi bytte till ett par jätte fina skidor i ställer (:
På torsdagen åkte vi hem och det tog 6 timmar, vi kom hem viid typ 5 och då gick jag och fizxade smulan ioch sen var jag med fanny. skojjsigt :)
På vägen hem på kvällen mötrte vi en galen tant , EMMA kom :o
Omg hon var ju galen som en get. Vi stog där och hade skit kul och så helt plötsligt kommer det ett jävla rådjur. Vi blrv ju skit skrajja (jag och emma), haha men fanny bara skrek '' DET ÄR EN REEN !! '' HAHA, så jävla kul.
men det roligaste var ju när jag och emma sjöng NO ONE , då sa jag att hon ksulle sjuga som  mig, då, gjorde hon det. så här lät det - NO ONE, NO ONE, NO ONNEÄÄ! då gjortde emma precis liakadant, och jag bah: asså emma det där var inte 'nns från början ? ^o)
HAHAH, fettt KUL :)
sen gick jag iallafall hem och dem andra med.
nu var det inge mer, så pöss och god natt
                         

                                                                                           /  Sofia och C/O (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0